Ok, måste undra. Mitt batteritid har varit helt suveränt tills igår. Då uppkom då volymbuggen och nu drar den otroligt mycket mer batteri. Luren håller typ som förut runt 5 timmar. Och man ser hur batteriet rinner neråt typ. Någon annan som märkt något försämring i dagarna. Undrar därför om det är någon uppdatering som kom igår på någon app som kanske fördärvar detta?
Utöka beskrivning till det jag skrev i ett annat forum.
Edit: "visst mobilen min funkar bra, men jag förstår inte hur Stamina plötslig (som jag har igång) kunde gå ifrån 1 dag till nu 17 timmar på en laddning 100% (Inom parantes står det 3 dagar ca). Innan volymbuggen infann sig, var detta uppe på ca 1 dag. Stänger jag av Stamina, så går standbytiden ner till ca 11 timmar?? Jag menar, har en app uppdaterats som stör någonstans. SOm dra onödigt mycket batteri som den inte gjorde tidigare, eller är det en allvarlig bugg i systemet? FÖr 5 timmar och att man knappt rör luren är inte bra alls (så länge höll mitt batteri idag), och då hade jag kört lite musik, ringt 2 samtal och surfat ca 20 minuter. Det är något som inte stämmer här? Skall testa å rensa Stamina-appen å se om det fixar till sig."
Last edited: 19 februari 2014