googel maps

Diskussion i 'Allmänt' startad av tjoflöjt, 16 augusti 2013.

1. tjoflöjt

tjoflöjt Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

VAD HAR HÄNT

från att varit ett fungerande program så har dom gott till en pre-alfa version ?

alltså är detta ett skämt från googel eller vad

2. Joiis

Joiis Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    67
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P
    Platta:
    Asus Nexus 7 (2012)
  3. rawimage

rawimage Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    81
    Telefon:
    Moto X4

MINA ENHETER

Telefon:
    Moto X4
    Telefon 2:
    LG G4
    Telefon 3:
    Sony Xperia S
    @tjoflöjt

Vad är det som inte funkar? Det finns fyra trådar om hur mycket Maps suger, finns inte svaret i någon av dessa?

En ny version 7.1 håller på att rulla ut i detta nu, kanske det löser en del problem. Android Police: [APK Teardown/Downl...xes. http://google.com/producer/s/CBIwu-76-gI

Annars kommer här den korta versionen...
    Mina kartor/platser - fungerar inte ännu. För att spara använd Stjärnmärkningen. Sånt du stjärnmärkt hittar du under din egen profil (lilla ikonen med en gubbe).

Offline karta - zooma in området du vill spara och tryck i sökrutan. Längst ner i listan hittar du med blå text Spara området offline.

För att hitta alternativ rutt - tryck på X nere i vänstra hörnet och du kommer tillbaka till föregående sida och där ligger redan flera alternativa rutter och väntar, bara att välja en ny.

Latitude finns inte längre, men G+ fick en uppdatering igår eller idag som skulle förbättra den nya versionen som är inbyggd. Använder aldrig detta själv så inget jag testat.

Sent from my LT26i using Tapatalk 2

tjoflöjt, Joiis och e7andy gillar detta.