Yes, är med på 30 dagars gränsen, dock är frågan hur appen ska hantera detta. Mig veterligen kan inte appen se när jag har laddat mitt kort så matten fungerar så här just nu. Kostnad för samtal: 99 öre öppningsavgift +69 öre per minut för samtal som skulle borde inträffat utanför min 3000 gratis minuter -69 öre per minut för potten med 3000 minuter +173 öre för att samtalet antas ligga utanför laddningsintervallet på 30 dagar. Dvs ett samtal på 2 minuter som i verkligheten borde kosta mig 99 öre kostar mig 331 öre i appen. Priset för att ringa utanför de 30 dagarna ligger på 199 öre startavgift och 199 öre per samtalsminut, detta stämmer inte ens med kostnadsposterna som står under historiken: 99 +173 = 272 öre medans appen säger att kostnaden för ett samtal på en minut ligger på 331 öre. En lösning skulle vara att ange att man löpande kommer ha fri kortet rullande så at den alltid laddas så att de 3000 sms & samtals minuterna är tillgängliga. På så sätt redovisas hur mycket av potten som dras varje månad för öppningsavgifter med den användning man har och man kan lätt se om man kommer klara sig med 150 kr eller behöver ladda fri 300 kr per månad för att klara mängden samtal.
Last edited: 10 oktober 2012