Det blev några mail till fram och tillbaka till Hannes på Navigon men han försökte i varje mail lösa mitt problem. Jag mailade på eftermiddagen i fredags, fick svar idag. Traffic Live är aktiverat i min app efter att jag ominstallerade själva appen. Jag är faktiskt positivt överraskad. Jag har ju som sagt aldrig behövt kontakta Navigon förr. Jag hade tidigare en Navigon-enhet innan appen kom och den fungerade alltid kanon.
Jag har bara läst att folk stångar sig blodiga mot Navigon men frågar man mig så baserar jag ju svaret på mina erfarenheter och nu när jag har en så kan jag inte klaga på supporten faktiskt.
Jag köpte Navigon Nordics på Market ungefär när det kom och sedan har jag köpt till kartor (direkt i appen alltså). Då blev det som en uppgradering till Navigon Europe eftersom att man bara kan köpa till Europa-kartor.
När jag köpte så ingick Traffic live i appen. Det har senare blivit en tilläggstjänst.
Jag har köpt till Cockpit också eftersom att jag ville testa det men jag har ingen som helst användning av den funktionen och den är rätt fult designad också. Helt bortkastade pengar. ;-)
Last edited: 26 mars 2012