Comments on Profile Post by Azur

  1. jba7989
    jba7989
    Jag skickade ALLT till Azur som jag själv fått från tidigare säljare på Tradera. Det med ALLT som han menade blev ett missförstånd mellan oss. Jag har dessutom visat bilderna på vad som skulle ingå i affären. Han ville att jag skulle swisha tillbaka 3-400kr för kamerahuset. Jag kunde liksom inte trolla fram den därför skrev han denna kommentar.
    29 maj 2018
  2. Azur
    Azur
    Otydliga bilder på en massa plastpåsar, ja. Du vägrade skriva ut i text exakt vad som ingick.

    Har inte begärt 3-400 för nåt kamerahus. Skriver man att allt ingår med en pryl i annonsen räknar jag med att allt som ska finnas med den som ny ingår.

    Du har fått dina pengar, utan diskussion. Var nöjd. I'm out.
    29 maj 2018
  3. jba7989
    jba7989
    Hahahah nu e d otydliga bilderdu kunde ha frågat mig först om din kamerahus och om ditt ALLT som skulle ingå. Jag bad dig att ta bort ditt omdöme så skrev du tillbaka att du ville ha 3-400kr för att köpa kamerahus så sluta med ditt trams. Jag hittar inte på.
    29 maj 2018
  4. jba7989
    jba7989
    Så sluta och hålla på tramsa dig på min sida.. Jag har sagt till dig och säger igen att jag ångrat mig att jag gjorde affär med dig. Lycka till med den som gör affär med dig
    29 maj 2018
  5. Azur
    Azur
    Bad om en hundring eftersom att hela affären sköttes uselt från din sida. Jag frågade dessutom upprepade gånger om du inte kunde skriva ut i klartext vad som ingick istället då jag inte kunde se allt tydligt. Har flertalet positiva omdömen och ännu fler som jag gjort affärer med utan att det delats ut omdömen där ALLA varit helnöjda vid affärer åt båda hållen.
    29 maj 2018
  6. jba7989
    jba7989
    Vad fick du till slut??? Skickade jag inte som rek till dig? Fick du inte ditt kolli nummer??? Jag är iallafall ärlig och inte lurar folk. Jag är iallafall inte så jobbig och gnällig som er. Jag hade faktiskt varit glad och tacksam istället för att förstora upp saken. Kolla vad ni ställer till här för ett kamerahus som aldrig nämnts i annonsen utan ALLT som fanns på bilden.
    30 maj 2018
  7. Azur
    Azur
    Det imponerar inte att du skickar som brev när vi kommit överens om REK och sen rättar till det när jag tjatat på dig. Först tyckte du ju att jag bara kunde vara helt lugn för att det "aldrig hänt något förr".
    30 maj 2018
  8. jba7989
    jba7989
    Jag bad om ursäkt för att jag glömde det men rättade iallafall d så va glad för det istället.. Jag kunde ha struntat i det hela och låtit d va. Men jag höll vad jag lovade om ditt ALLT som skulle ingå i affären
    30 maj 2018
  9. Azur
    Azur
    Vi ser olika på saken. Men - Du har dina pengar. Jag har kameran. Snart ett kamerahus. Enough.
    30 maj 2018