Comments on Profile Post by Micke48

1. Rickepip
    Rickepip
    Micke ljuger då han mycket väl vet om att högtalaren var fullständigt spräckt. Vid kontakt ignorerade han mitt meddelande om detta.

Bedragare
    24 dec 2024
  2. Micke48
    Micke48
    Rickepip skriver i meddelande.

Halloj, den nedre högtalaren vid laddporten är spräckt. Jag märkte det nu när jag spelade musik på högsta volymen. Om man börjar från ljudlös och går uppåt till max är det 15steg och den börjar skorra vid 12 steget
    25 dec 2024
  3. Micke48
    Micke48
    Om det skulle vara så är det inte konstigt för att det är i princip full volym, uppenbarligen har han ingen koll på hur elektronik fungerar dessutom fick han mobilen billigt och har sedan mage att komma och klaga 2 månader senare och kalla mej bedragare.
    25 dec 2024
  4. Rickepip
    Rickepip
    Som sagt. Du är en bedragare som säljer en telefon som är i berydligt sämre skick än det du beskrev.
    Skärmen blev bytt och efter bytet kontrollerade jag att allt fungerade vilket det inte gjorde.

Du säljer skräp och det minsta du kan göra är att ta ansvar.
    25 dec 2024
  5. Micke48
    Micke48
    Då är det personen som bytt skärmen som har orsakat felet på högtalaren, högtalaren fungerade när jag sålde den, uppenbarligen kollade du inte funktionen på högtalaren innan skärmbytet.
    25 dec 2024
  6. Rickepip
    Rickepip
    Bortförklaringar från din sida. Du sålde en mobil med mer fel än du gjorde sken av.

Typisk bedragare.
    25 dec 2024