Comments on Profile Post by tubiman

  1. johanruda
    johanruda
    Hoj!

    1. Om du betalar via PayPal, kan det räcka? Jag kommer faktiskt inte ihåg vad som stod på papperet som följde med, eller om det ens var något med, tyvärr.
    14 jul 2017
  2. johanruda
    johanruda
    2. Ja, det ska fungera precis som vanligt. Telefonen är inte låst till region på det sättet. Servern vet liksom inte vart du befinner dig så att säga.
    14 jul 2017
  3. johanruda
    johanruda
    Det har dock inte kommit någon OTA-uppdatering till denna modell än så jag är inte mer än kanske 95% säker. Har läst på XDA om att det skickas ut en juni-uppdatering OTA till Verizon-modeller just nu.
    14 jul 2017
  4. tubiman
    tubiman
    Ah, tack för info! Jo, Paypal kan nog räcka som kvitto. Nöjd med luren annars?
    14 jul 2017
  5. johanruda
    johanruda
    Har haft problem med batteritiden, men jag körde en uppdatering via LG Bridge nu och det verkar ha löst problemet. Tokigt nöjd annars! :)
    14 jul 2017
  6. tubiman
    tubiman
    Grymt sugen är jag....måste ha ny mobil och tittade (samt kände / klämde) på Oneplus 5 men kameran har fått lite dålig kritik där och de har inte alltid varit så stabila med tidigare modeller vad jag hört. G6 verkar dock vara solid.
    14 jul 2017
  7. johanruda
    johanruda
    Det enda jag hört dåligt om den kameran är att den inte har OiS, annars tycker jag den verkar bra? Med tanke på vad G6:an kostar nu så är den otroligt svårslagen dock :D
    14 jul 2017
  8. tubiman
    tubiman
    Kom på en sak till, har du upplevt att skärmens lite udda format (2:1) är negativt? Läste att vissa appar kan ha problem.
    14 jul 2017
  9. johanruda
    johanruda
    Jag har inte märkt av något alls än. De skalas upp bra tycker jag.
    14 jul 2017
  10. tubiman
    tubiman
    Har läst att några haft problem med 5GHz Wifi och G6. Något du märkt av?
    15 jul 2017
  11. johanruda
    johanruda
    Ja, jag har läst det på två ställen tror jag, men jag hittade mitt nätverk på en gång. Även det på jobbet funkar som det ska. Kan ha att göra med att man använder channels som inte finns tillgängliga i Korea skulle jag tro.
    15 jul 2017