NU har jag iallafall fått tillbaka luren. NU sitter allt fast igen, fast jag är misstänksam, men tror att jag är lite extra känslig just nu så nu flippar allt bara för att man förväntar sig det nästan hehe. Vart verkligen tvungen att koncentrera mig, frågade t o m en annan om det glappade i antenndelen. Och personen kunde inte se något. Så det verka vara grönt ljus denna gången. Men tycker nog att fast-capture blivit värre. Måste alltid hålla in knappen minnst 3 gånger nu innan den starta kameran och tar en bild. Och självklart, ljudbuggen finns kvar. Varje gång (har jag nu upptäckt iallafall) någon app försöker ladda ner, eller skicka information, laggar musiken till. Detta händer oberoende på om det är BT, eller högtalare eller om det är inkopplad i en stereo via 3.5mm jacket. Så jag börjar ärligt talat bli irriterad, för jag hade inte dessa problem med min vita. Jag fattar inte varför det inte blir bättre? Så med andra ord, räcker det med att mobilen ladda hem ett mail automatiskt, för att musiken skall lagga.
Men de fixade iallafall antenndelen. Vart lite orolig när Galaxy sa att man skulle få leva med det. hehe. Men ok, nu väntar jag iallafall på JB och hoppas det kanske fixar det sista. OM problemet fortsätter får jag väl skicka in den igen, en tredje gång, men det kommer nog räknas som typ andra gången för att det är liknande problem som första gången. Fans, kan de inte bara ändra reglerna till att räkna alla gånger som den skickas in?
Last edited: Apr 13, 2013