Kära "Tapatalk"
"Dumheter" jag tycker inte om.
Jag är så jävla tröt att söka information och så jävla tröt att försöka
hitta någon bra alternativ.
Detta telefonen jag väntade 3 månader, efter långa väntan jag hade
telefonen bara några dagar ( otur det kan man säga ).
Telenor säljer telefoner och de är operatör.
De måste ta sina ansvar tycker jag som kund.
Om det är något är "dumt", det är Telenors stälning mot sina kunder.
Du kan läsa olika forum och olika händelser och deras stälning.
Och du måste sluta skriva "dumheter" och Försöka göra
Telenor reklam.
De gör tillräkligt reklam all media, TV, radio, gatu och torg etc. De betalar
miljoner kronor för detta.
Men de vill inte följa när det står ett fel i telefon etc.
Istället de hänvisar hit och dit.
Deras kundtjänst; du kan bara ringa och prata med de; de vill inte skriva,
varför ?
Det är lättare att spara ett e-mail för kunder, och det bevisar kunder så lätt om det behövs all händelse historik etc..
Men men... jag har fåt en e-mail från HTC;
de har kollat en firma som heter Anovo, och
de har skrivit till mig att telefonen ska repereras, nu de har reservdelar etc..
Ha det så bra.
Click to expand...