Öhh, förlåt, men jag kan inte se något specifikt steg för Gen3, utom detta "GEN3-enheter är den nya revisionen, som kommer förinstallerad med Android 2.3. För att roota dessa enheter behöver du följa instruktionerna i länken: xda-developers - View Single Post - Official 2.3.5 image.bin for ZTE Blade"
Dessutom i länken är det en kille med en Gen2 telefon?
Men, jag rootar telefonen enligt guiden som länkats, sedan följer jag instruktionerna till punkt o pricka.
Och innan jag rebootar efter att ha flashat in Rom'en korrekt, så flashar jag in Gen3 patchen, korrekt?
Dessutom är root-guiden väldigt förvirrande t.ex "Reboot the phone into fastboot. Run the following command in the command prompt (using Windows with configured Android SDK)" har jag ingen aning om hur man gör, och vart finns rätt version av super user som man ska ha och CWM? "When you get to the ZTE boot splash (white background with ZTE and some chinese characters), flash the clockworkmod recovery image. Used 4.0.1.5 version from the forums:" förstår jag inte heller, men resten av stegen förstår jag.
Och vart i den nedladdade rom'en kan man se MD5 hashen?
Last edited: 21 juli 2012