Mycket intressant. Jag har i ett par år saknat en app där man kan se hur man ligger till i budgeten dag för dag & så vitt jag kan förstå så kommer man att kunna göra det i denna app. Jag har själv gjort en liknande funktion i en app som fungerar som excel, i början av månaden skriver jag in hur mycket jag har att röra mig med, sen kan jag dag för dag se hur mycket jag bör ha kvar för att klara mig månaden ut. Dock genom att manuellt kolla mitt bankkonto så denna app ser mycket intressant ut! För övrigt så finns det absolut ingen uppsjö av appar med denna funktion, så vitt jag vet så blir du nog först med detta då de som finns inte på långa vägar är så avancerade så att man från dag till dag kan se hur man ligger till.
Krångla nu bara inte till det, det viktigaste är just detta att ha koll på månaden. Personligen så bryr jag mig inte ens i kategorier
Via Tapatalk.
Edit: blir osäker på om du tänkt så, att man ska kunna se hur man ligger till alltså? I mitt excelarc så ser jag alltså att jag idag bör ha xxxx kr kvar & att jag i snitt kan göra av med xxx kronor per dag för att klara mig månaden ut. Är det så du tänkt dig?
Om det inte är så du tänkt dig så blir det tyvärr bara en budgetapp i mängden & jag fortsätter med min excelvariant
Last edited: Feb 18, 2012