Jag har testat ALLT här, flera gånger om, drivrutiner har ominstallerats, mass-storage, kies, usb debug bla bla etc etc, startat om telefonen varje gång, ingenting fungerar.
Jag använder windows 7 x64 och har läst att det är förbannat struligt med att få igång galaxy s med det. Men många verkar lyckas ändå.
Allt jag har är I9000XXJF3 som firmware version, kan inte uppdatera för min dator hittar mobilen men kan inte installera drivrutinerna. Inget extra minneskort utan använder bara det interna minnet.
Kan jag få det att fungera? Jag har provat allt nu och har suttit i flera timmar nu utan någon framgång. Verkar som om windows 7 bara bestämt sig för att hitta en "samsung andriod" i enhetshanteraren och vägrar installera drivrutinerna bara för att jävlas med mig. USCH VAD LESS JAG BLIR :´(
Edit: När jag använder Debugging på telefonen så säger windows bara "unrecognized usb device" och skrattar åt mig. Snart ger jag upp och köper ett sd-kort och använder det med adapter till datorn istället...
Last edited: Jul 23, 2010