Verkar ju finnas ett behov av en sådan. Vore väl bättre om vi diskuterade LÖSNINGAR i forumet istället för att konstant pajkasta Samsung i vart och vartannat inlägg?
Det ligger ju till som så att ingen produkt är buggfri. Särskilt hårt drabbade är high end produkter som ligger precis på gränsen till vad tillverkarna klarar av. Varken Desire eller X10 är i närheten av buggfria även om vissa försöker hävda att så är fallet.
Jag anser absolut att det finns förbättringspotential. "Fryslagget" är inte på något sätt positivt, men kommentarer som "Kör någon inofficiell beta då luren annars är oanvändbar!", "Slänger ut min Galaxy S på blocket nu" är fullständigt onödiga och kladdar ned hela denna forumdel just nu.
Jag har köpt high end mobiler regelbundet under de senaste 5 åren och kan säga att de problem som finns på Galaxy S är förhållandevis små. Det värsta exemplet är nog den Nokia N97 jag köpte för ganska precis ett år sedan. Antennen var så dålig att det närmast omöjliggjorde användadet som telefon annat än i tättbebyggt område. Ställ det mot lite "fryslagg" och Galaxy S framstår som en mycket välfungerande produkt.
Kort sagt: Har ni behov av att gnälla och pajkasta så gör det här i fortsättningen!
Last edited: 6 augusti 2010