Som ägare till en X10 mini (som är guld) och fd ägare till en HTC Wildfire tänker jag nu lägga vantarna på en Galaxy S. För det första, i Stockholm (Nacka och Kungens Kurva) har MediaMarkt ett stort lager av Galaxy S och till priset 4900:-. Att de inte lägger ut det på Prisjakt.se osv är knas, de billigaste där blir alltid skummisföretag.
Och sen till en funktion jag har totalt missat och som det är sjukt dåligt att de inte pratat mer om,
den har för tusan tv-utgång. Inte HDMI, men dock 3,5mm > AV Vilket betyder att man kan kolla film och SVTplay m.m på TV:n

. Hur kan man inte marknadsföra detta mer? Bye bye Nokia N8 (i vilket fall, Symbian, what a joke). Någon som har testat denna funktion irl?
Nu är Swype på svenska till de mobiler som finns i handeln + åter en konfirmation från deras sida att Android 2.2 kommer i september. (se konversationen med kundtjänst nedan)
...den där Sandra är en reko brud hon!
Ps - jag har letat runt men inte hittat nån som verkar riktigt nöjd med ett silikonfodral till Galaxy S. Någon som har tips på "det bästa"? Ds
Chattkonv. med Samsungs kundtjänst
Sandra:
Hej Korikou och välkommen till Samsung Support. Du assisteras av Sandra. Hur kan jag hjälpa dig?
Korikou:
Frågor om Galaxy S i9000:Hej, jag undrar om tvut är genom 3,5mm uttaget? Och om Swype är en svensk version? Samt om Android 2.2 kommer innan årsskiftet?
Sandra:
Ja tv-ut kabeln till denna modell är via 3,5 mm-uttaget.
Sandra:
Köper du en Galaxy S i butik nu så har den Swype på svenska.
Sandra:
Android 2.2 kommer i slutet av september månad.
Korikou:
Okej, tack så mycket för hjälpen

Click to expand...