Äsch, vilket prat om kvalitet och hur det funkar eller inte funkar, jag tyckte mer det skulle varit en trevlig funktion att ta med mobben till svärmor/farsgubben osv och bara plugga in och visa film/bilder.

Redan irriterad på att min gamla MacBook inte kan köra ljud ut till HDMI utan man får ta det via 3,5mm pluggen.
Hur som helst så funkade ändå inte den sladd jag köpte på
Kjell&Company och det roliga var att MediaMarktsnubben hävdade att de hade köpt in 1ton miniusb > HDMI för just Galaxy S men Samsung hävdade att det enbart är genom 3,5mm som man kan köra video. Så, han blev lite nervös... men som sagt, det funkade inte, någon störning i signalen. Under myrornas krig syntes Fejjan, men inte mycket mer än så. Så antingen investera i en "bättre" sladd eller något som Samsung själva rekomenderar.

Skitsamma, nöjd med telefonen än så länge (ÄN så länge), inköpt igår på MM med bra case (4900 + 199) Ja, just det, jag funderar också, firmware.... jag tror det är den senaste för den har svenskt Swype och det fick den i en uppdatering + att leverans av telefonen hade varit igår.
Grym skärm btw, och med lite snabbt pyssel (handcent, livehome, tweetcaster, retroclock) ser den precis ut som jag vill). Kanske kan utvärdera den lite längre fram, jag tokkör ju alla funktioner.
Ps, trodde jag skulle slänga den i väggen för att fejjan inte funkade - tur man kollade tt först och insåg att det faktiskt inte var mobilen

Ds
Click to expand...