Tråden om vad du saknar i din android

Discussion in 'X10 Mini/Mini Pro' started by shining187, Jan 5, 2011.

1. shining187

shining187 Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Tänkte att vi kunde sammanställa här vad vi saknar i våran android mobiler, som du eventuellt hade i din gamla lur. Kom gärna med lösningar också.

- Meddelande detaljer/leveransrapport, när meddelandet togs emot, skickats osv. (Verkligen ett baksteg)

- Samtalshanteraren, tycker det är så jävla dåligt att den inbyggda inte skriver hur många gånger man har ringt en person med en siffra bredvid utan samtalslistan blir oändlig med samma jävla namn. (ringer man samma person 5 ggr så dyker personens namn upp 5 ggr)

Använder iofs Youlu Adress Book vilket inte gör som den inbyggda.

Detta är vad jag kommer på för tillfället.

2. Devablo

Devablo Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Detta saknas inte i själva mobilen, men kvalité på apparna (tänkte på utseendet). Och så borde alla dåliga appar försvinna (om det gick). Det är det jag kommer på just nu ;) förlåt för dåliga idéer, men det var lite önske tänkande.

3. shining187

MINA ENHETER

- Att man inte kan skapa mappar för att sortera bilder/video man tagit med kameran. Detta är så jävla kasst.

-Alarmapplikationerna är lite B, även om jag inte använder den inbyggda.

4. besa

besa Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Håller helt klart med om ovanstående. Det är två saker till jag kommer på nu.

1, batteri tiden borde föärbättras
    2, larmet, jag tillhör dom som hälst stänger av telefonen helt när jag sover, tyvärr går inte det nu för då ringer inte larmet. :(

5. shining187

MINA ENHETER

- En sjuk liten detalj till :) klockans sekunder tickar vidare när man ska ställa om klockan manuellt. Vilket gör det svårt att få exakta klockslag i mobilen. Smartphones huh? ;)