Tja. Läste på xda att en talesman på reliabel har sagt att dom skulle släppa 2.2 till bladen om typ 2 veckor. Nån som hört nåt om de? Tyckte man borde läst nåt om de Tråden jag såg de i är under bladen på xda forumet Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
Faktiskt så skriver telia på sin facebook sida att uppdateringen kommer om 2 veckor. http://www.facebook.com/teliasverige?v=wall&filter=1#!/ololizoz/posts/10150129150434783 Hoppas att Comviq följer Telias goda exempel!
riktigt nice ju kör redan 2.2 custom rom (japanese jellyfish) , men grymt med 2.2 originalrelease från telia
konstigt när man läst att den inte skulle uppdateras. (i ngn tråd på detta forum) Men kanske Telia har en egen "kallt_kaffe" som pysslar runt.
kaffes jj 8 2,2 är stabilare än telias 2,1.Fungerande kompass.Har inte upptäckt nåt än. Sysmonitorn stängde ner i början(överklocknig).sen jag sänkte till 680mhz flyter det på.
Om du jämför batteritiden innan du la in JJ, samt överklockade, är det lika som med originalromen eller till och med bättre? Mycket bättre?
Måste man ha ett simkort från telia för att få ta del av den här uppdateringen? Jag köpte mobilen olåst från telia men jag har ett gammalt simkort från comviq.
Kommer den här uppgraderingen kunnas hämtas av alla sen då eller äre bara dom som köper sin ZTE då som får 2.2?