Ja då kan man ju fråga sig varför batteriet ens nämns under saker som är "inte lämplig för dig" om man vill ha exceptionellt lång batteritid. Då borde det ju stå något i stil med "för dig som vill ha lång batteritid vid videotittande". Speciellt när batteriet laddar så fort, det nämndes inte i artikeln tror jag? Det är som jag förstått det en feature, tror det stod på engadet.
Det som jag upplever som trist är att många tolkar just det ni skriver "Kräver en batteritid långt utöver det vanliga" som att det är dålig batteritid vid vanligt användande. Det är otroligt otydligt, det ser du ju redan på det antal som påvisar just batteriet i kommentarerna. Det är visst någon annan som kommenterat på att ni varit otydliga där också. Ni kanske bör ändra det? du har ju själv rättat folk i kommentarerna att det gällde enbart vid video. Vad jag förstod det som hade ni även skärmen på högre ljusstyrka än de andra i testet, och en sådan sak är ju individuell, hur stark man vill ha den. man bör ju utföra testet så det är lika rakt av? sen kan man ju istället nämna just att den presterar sämre när ni ökade ljusstyrkan för att ni ansåg att ni behövde det för att se filmen ordentligt.
Just my 50 cents...
Last edited: 15 mars 2012