Mina tankar går till dem som miste livet de 11:e september. Jag var 13 år när det hände och jag kommer ihåg hur overkligt det kändes.
Trodde liksom många andra att det kanske skulle bli ett tredje världskrig men efter ett par år, tror det var 2005, så såg jag den första Loose Change filmen. Tror inte ens den hade nått speciellt namn då, bara typ 9/11 Controlled Demolitions. Sedan dess har jag kollat in alla andra Loose Change filmerna och en hel del andra också, vilket har lett till att min bild av 11:e september har ändrats totalt.
Jag ska inte dra upp allt för mycket om min uppfattning kring attackerna, det tror jag passar bättre i en ny tråd om någon också tycker detta är intressant så är jag gärna på att starta en "9/11 Truth"-tråd.
Men om det är någon i denna tråden som är intresserad av dessa dokumentärer som ställer sig frågande till den officiella förklaringen till attackerna så rekommenderar jag starkt dessa två filmer: 9/11 Revisited och AE911Truth Experts Speak Out
(inte så mycket konspirationsteorier i dessa två, de tar mest upp alla tveksamheter, lögner och fabrikationer)
Last edited: 11 september 2011