10 år sedan 9/11

Diskussion i 'Off Topic' startad av Poptot, 11 september 2011.

1. chompiz

chompiz Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    572

MINA ENHETER

Trodde starkt på terror attack innan jag såg Loose Change första gången för ett antal år sedan. Fanns så mycket som inte stämde i framför allt nyhetsrapporteringen, men även i hur byggnaderna imploderar för att man inte skall börja ställa sig själv frågan om vad som egentligen hände.

Personligen så undrar jag om inte fam. Bush och deras vänner hade ett par fingrar med i spelet. Sonen hade väl lärt sig läxan från sin far, håller du på att förlora ett omval så bege dig ut i krig så ökar din popularitet. Och ingen var så populär som Bush när han gav sig in i Afghanistan.

Men lik väl är det lika sorgligt att så många människor fick sätta livet till, oavsett om det var fam. Bush eller Al-Quaida

Sent from my AWESOME Xperia Arc using Tapatalk

2. Dockland

Dockland Android Apprentice Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    848
    Operatör:
    Tele2, Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2, Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max
    Telefon 2:
    iPhone 13 Pro Max
    Telefon 3:
    iPhone 11
    Platta:
    iPad Pro 12,9" gen 4 (2020)
    Övrigt:
    Apple Watch 7 & 8 - MAC M1 - AirPods Pro2 & Max - Apple TV
    Njäe.

3. Zargoth

Zargoth Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    35

MINA ENHETER

Om det nu skulle vara ett insidejobb så tror jag mer på att det är CIA som har fingrar i kaksmeten än familjen Bush.

4. plun

plun Android Medlem

Mottagna gillanden:
    520

MINA ENHETER

17400 personer befanns sig i tornen, 2762 dog.

Här finns kalla fakta för den som har dåligt minne eller kanske var för liten då....

11 september-attackerna - Wikipedia

--

5. p1er

p1er Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    53

MINA ENHETER

Mina tankar går till dem som miste livet de 11:e september. Jag var 13 år när det hände och jag kommer ihåg hur overkligt det kändes.

Trodde liksom många andra att det kanske skulle bli ett tredje världskrig men efter ett par år, tror det var 2005, så såg jag den första Loose Change filmen. Tror inte ens den hade nått speciellt namn då, bara typ 9/11 Controlled Demolitions. Sedan dess har jag kollat in alla andra Loose Change filmerna och en hel del andra också, vilket har lett till att min bild av 11:e september har ändrats totalt.

Jag ska inte dra upp allt för mycket om min uppfattning kring attackerna, det tror jag passar bättre i en ny tråd om någon också tycker detta är intressant så är jag gärna på att starta en "9/11 Truth"-tråd.

Men om det är någon i denna tråden som är intresserad av dessa dokumentärer som ställer sig frågande till den officiella förklaringen till attackerna så rekommenderar jag starkt dessa två filmer: 9/11 Revisited och AE911Truth Experts Speak Out
    (inte så mycket konspirationsteorier i dessa två, de tar mest upp alla tveksamheter, lögner och fabrikationer)

Last edited: 11 september 2011