2.0 bekräftat?

Discussion in 'Liquid/Liquid E' started by mate, Dec 5, 2009.

1. TheNano

TheNano Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

nope! support finns i Android, men Acer har tagit bort det helt! Jag ska trxia med den och se om det går men antar källkoden för kärnan är ett måste här!

2. xfs

xfs Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Test av acer liquid finns på sidan? Vad menar han med det? Finns kanske 2.0 I test ute redan?
    Någon som kan dubbelkolla detta o som har tillgång till dator just nu? (Skrivet detta på telefonen...)

3. mate

mate Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Verkar ju väldigt märkligt att ta bort något som finns "gratis".
    Detta är ett av de största hindren för mig att skaffa en Liquid.

4. TheNano

TheNano Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

tillverkare måste lära sig parata med oss, Asus har inte ens facebook eller twitter så de är lite sena, jag vet inte varför stödet inte finns ev har man haft krångel med den och andra funktioner ?! eller de har ju BroadCom trådlös kort i den (har jag rätt) och den kanske har krånglat ?! eller så har de försökt fixa modem funktionen på ett konstigt sätt , det finns mycket man kan gissa, annars så är det Dumt att tag bort en funktion som finns, låt se vad de gör av 2.x uppdateringen

5. ted1001

ted1001 Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Det som menades är att det finns en recensionen av Liquiden på sidan. Inte test av 2.0 på Liquiden.

6. mate

mate Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Min egen teori är att de vill slippa supporta VPN-konfigurationer. Få saker är lika jobbiga att debugga som IPSec, enligt min erfarenhet.