Det kan som jag ser det aldrig bli OTA uppdateringar med HTCs egenbyggda Android ihopkok...... "mission impossible" just nu !
varför? Förstår jag rätt nu? Påstår du att HTC inte kan göra en fix och skicka den till dig OTA om du kör med deras egen 2.1? inte nån custom-rom såklart
Jo, det är ju så det kommer att bli också. Men då är den faktiskt inte officiell längre. Det var det jag menade med att välja väg. Lägger du däremot in den som kommer från HTC kanske det inte finns någon återväg längre sedan. Men ärligt talat tror jag att även det hindret kommer att övervinnas.
plun: Släpp det där med Villian och gå vidare, börjar bli lite tröttsamt nu. Det ska bli intressant att se ifall den officiella ROMen är lika snabb som de pre-ROMar som finns ute är och vad utvecklarna på XDA-developers och även elelinux kan göra med den officiella när den väl anlänt. Frågan är ju hur mycket snabbare en HTC Hero kan bli och när vi får tillgång till betalmarknaden.
Det gör att jag tror att det kan vara en riktig förmodan... Det måste jag ju medge... Ja, som sagt. Lite "facit" har vi väl med de båda nya nu. Är vägen stängd s a s med dem?
Precis som för de som köpte Heron från början och fick lägga in 2.73..... i höstas antar jag. Via www.htc.com/se/support.aspx
Vet ej hur mycket Behnaam fått ta bort för sin Legendary Edition som bygger på en Legend läcka. Hursomhelst så han om någon borde ha insikt i detta och varningen om "en perfekt spl" är nog inget man kan förbise.