2.2.2 mod4 by sanek

Diskussion i 'U8100/U8110 & U8500' startad av mantis79, 18 nov 2011.

  1. mantis79

    mantis79 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 aug 2010
    Inlägg:
    551
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Detta e alltså en mod av u 8500 oficiella 2.2.2 rom snabb. Allt funkar testat sngry birds o angry birds rio funkar okej på denna.
    Lägger upp länk ikväll

    länk:
    http://www.multiupload.com/DKPERDYW50
    packa upp filen sätt mobilen i fastboot kör batfilen


    o sen va det nån som klaga dessa redan ligger på ryska forum so what!!!!! jag berättar o länkar till nedladdning av dessa romar precis som nån gjorde med adrenalin ingen annan här har tipsat om nån vettig rom på all den tid som u8500 funnits. dom flesta kan väl använda google translate eller köra google chrome så det översätter.

    Edit 2. bara för nån klaga tänker jag inte lägga ner arbete på lägga upp om andraculamod 4-1 men här e sidan http://andruculla.hostzi.com/?q=content/andrucullamod-ver4-1

    Edit 3 testar nu mod 3 riktigt snygg batteri indikator e cirkel med procent i mitten snygga menyanimationer m.m
    Sent from my U8500 using Tapatalk
     

    Bifogade filer:

    Last edited: 18 nov 2011
  2. tigersaid

    tigersaid Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jun 2010
    Inlägg:
    415
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    fastboot läge hur kommer man in i det? vilka kombinationer?

    Jag kör med att stänga av telefonen sedan hålla ned dessa knappar (Volym ner + lägg på knappen längst ner till höger + power) Mobilen fastnar i Huawei loggan. Vit bakgrund med loggan i mitten. Händer inget mer.
     
    Last edited: 18 nov 2011
  3. mantis79

    mantis79 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 aug 2010
    Inlägg:
    551
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Helt rätt så ska inte hända mer heller det e fastboot röd lur+volym ner+ power när den e på loggan med vit skärm släpp knapparna o plugga mobil i dator

    Sent from my U8500 using Tapatalk
     
  4. mantis79

    mantis79 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 aug 2010
    Inlägg:
    551
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Så här ser mod 3 ut .

    Snygga övergångsanimeringar. Snabb. Cirkelbatteri indikator. Även här funkar angry birds spelen rätt okej

    Edit: pillat på denna ett tag nu bytte ut launchern i system/app så nu äter det inte batteri lika fort hitta även igår en annan rom. isaacata+andraculla men hade lite problem med reboots men kan ha varit för att batteriet dog när jag skulle ställa in den. Annars va det en android 2.3.4 baserad på cm7.1 och um840. Se sen om jag provar igen men just nu orkar ja inte. Har testat massa romar på några dar så mobilen behöver pause :-D
    Sent from my U8500 using Tapatalk
     

    Bifogade filer:

    Last edited: 20 nov 2011