Jag kör för tillfället BatteryPlus 240 DPI men är inne på att flasha CrashROM 3.1 senare, den har ju fått en smidig paketering av Bala_Gamers 240 DPI-moddar. Det står mellan den och ev Omega 7.2.
Då jag av någon anledning upplevt instabilitet i diverse ROMar då jag återställt mina Titaniumbackuper från N7000 har jag raderat dem och gjort nya.
Det jag testat har visat att 240 DPI fungerar bra, framförallt med 4.1.2-versionerna av Bala_Gamers moddade program. Det jag dock gärna skulle se är en modd identisk med Kingdroid: nämligen tabletlayout i inställningarna. Det saknar jag från N7000-tiden.
Det är ju så att i nyare versioner av Kingdroid Notemania (7.4 bl.a) för N7000 finns en 240 DPI-modd som just ger tabletläge i inställningarna. Jag håller ögonen på hur det blir med den ROMen och det finns en 1.0 ute för Note II, dock känns det som att utvecklingen ännu inte riktigt kommit igång, å andra sidan antar jag att de väntar på en officiell uppdatering från Samsung snarare än att bygga en ROM på LJ2-läckan.
Idealet hade varit att någon lyckades extrahera PA Settings från Paranoid Android och integrera dessa i en TW-ROM.
Jag får se när jag flashar in en ny ROM, Crash 3.1 ligger dock bra till som det ser ut.
Last edited: 2 december 2012