Säljes: 2st oanvända enheter(Ninebot by Segway ONE S2)/(Ninebot by Segway miniPLUS)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Pseudonym031, 27 dec 2020.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Pseudonym031

    Pseudonym031 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 okt 2019
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    2
    Tjenare,

    jag har uppenbarligen grava problem när det kommer till impulsinköp och sen så många grejer att jag inte ens har tid att testa eller ens öppna kartongen. Det är inte ett sunt beteende, normalvis brukar jag också bara fortsätta inneha tekniken istället för att sälja den men det börjar bli ont om plats och jag vägrar hamna i outsiders som nån high-end version av horders.

    SÅ till den som faktiskt vill använda enheterna är det julafton fortsatt då situationen är följande

    One S2, öppnad, jag testade i köket att ställa mig på den men istället för at känna på driften vart jag nojjig för att skjuta iväg den rakt i mina bonsaiträd eller rakt in igenom ugnens glasdörr, minns att tanken: fan den här är ändå en del teknik som skall in, man behöver öva fram balansen själv. 1 år senare: Aldrig rört den igen.

    MiniPLUS, helt sprillans i försluten OG kartong, japp det är sånna som mig som gör att amazonas brinner och polerna smälter för vi köper miljövänliga enheter som jag inte ens förmått mig att öppna, köpte den för att slippa balansera själv på enhjulingen då den här flaggskepps bad-boyen autobalanserar, är kapabel att följa efter dig på litet avstånd för när du nu vill ta människosteg i dess närvaro, antar typ att de är en komma runt reglementen angående att färdas på fordon inne på hemköp:
    - Vadå, va skall jag göra. Jag kan väl inte hjälpa att en autonom robot valt att stalka mig, du borde visa sympati istället för att komma med förutfattade meningar kring vår relation. jag känner inte den här roboten med BT HÖGTALARE OCH FÖRVARING i den kompakta rolls-roycen.

    ONE S2:

    View: https://www.youtube.com/watch?v=iJYWho4nyXI

    personligen tycker jag att det är den bästa enheten om jag teoretiskt orkat lära mig men det tar inte speciellt lång tid säger alla som testat men...... den gör 25kmh, upp till 30km på en laddning, galet smidig,
    fria händer till att vinka åt mötande eller smsa medans du flyger fram genom tid och rum på ett hjul, magiskt.

    Pris: Ligger och har alltid legat inom några hundralappar ovan/under 7tkr, ger du mig 4 så har du en som inte kört en cm, hämta i Göteborg eller skickad, lämnar den delen öppen för förslag

    miniPLUS:

    View: https://www.youtube.com/watch?v=J-G8zkWv5Rs

    Ta dig lätt och smidigt till dina favoritställen med Ninebot by Segway miniPLUS. Det är som att ha sin egna personliga robot. Tack vare premium teknologier, utökade funktioner och en läcker design är miniPLUS den mest avancerade modellen bland Segways mini-serie. Så om du är på utkik efter högteknologisk kvalitet och fantastisk performance så är miniPLUS perfekt för dig. Den kan köra i upp till 20 km/h och har en räckvidd på 35 km. DU behöver inte bekymra dig för regn eller vattenpölar eftersom den är utrustad med batteri-skydd (IPX6), som tillåter dig att köra i alla slags väder. Även om du inte kör på den kan miniPLUS följa dig vid din sida var du än går - din mest trofasta följeslagare.

    Ninebot by Segway miniPLUS är utrustad med LED framljus samt ambient-lyse så att du både kan se var du kör och folk kan se dit. I styrstången finns det en smart förvaring för du kan förvara dina små ägodelar och tillbehör till miniPLUS. Som de många andra Segways kan du självklart även styra miniPLUS från din smartphone. Du kan följa statusar, hitta vänner och lära dig att styra din Segway. Du kan till och med ladda ner varningssignaler och kommandon som kan användas genom den inbyggda högtalaren i miniPLUS. Var säker på att du tar dig runt med stil på den smarta och högteknologiska miniPLUS.

    Pris: svår att ens få tag på, men kostat ca 10 historiskt, obruten orginal emballage för 6 är den din och du kan äntligen lämna din partner och börja leva!

    PM om du vill leva lajf, en andra chans. jag subventionerar el-fordon bättre än staten!
     

    Bifogade filer:

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.