3 galna probelm

Diskussion i 'Legend' startad av GeorgeLamond, 28 okt 2010.

  1. GeorgeLamond

    GeorgeLamond Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 okt 2010
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    hej

    jag har 3 stora problem med min 4mån legend.

    1:
    reaktionsförmågan på touchen kan vara upp mot flera sekunder till nära minuten tills den bara laggar ihop sen inget händer. Ibland inte överhuvud taget hinna svara ett samtal efterom tochen inte reagerar..
    Oftas tycks det dyka upp efter laddning, annars bara närsomhelst, mestadels är det så. MAN blir hatisk
    2:
    Ibland tillfälletvis då man ska fingra in på precist vadsomhelst så trycks ENDAST "Aviserinngs menyn" ner oavbrytet, vilket gör det TOTALT omöjligt göra någonting med tochen/telefon, (tur är den optiskamusen funkar då)

    3:
    Alla mina Inkommande samtal samt sparade nummer,ja precis alla samtal visas som "Okänd" (citerat), detta uppkom helt plötsligt en dag.

    Dem problem sökningar jag har gjort va, avinstallation på precist alla appar som kunde ha med sakerna att göra, men inget resultat. Har gjort en återställning av telefonen men inget tycks hjälpa.

    Någon som haft liknade problem eller är min legend helt slut och bör kasstas?? eller ja in på "reperation" .. Är mycket bekymrad och besviken på fabrikatet.

    MVH: Janne H
     
  2. Turbolover

    Turbolover Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 feb 2010
    Inlägg:
    72
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Känner igen problem 1,2 för min uppför sig likadant. Sen startar även min om allt från 1-5 ggr om dagen utan vidare....