3500:- för Samsung Galaxy S

Diskussion i 'Galaxy i7500' startad av fredroid, 9 jun 2010.

  1. calm

    calm Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 aug 2009
    Inlägg:
    250
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Fick också min idag. Blev lite fundersam när det stod "Sykes Datasvar Support AB" på paketet. Men i paketet låg den svarta fina GalaxyS.
    Tjohoo! :D
     
  2. zippiz

    zippiz Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 feb 2010
    Inlägg:
    374
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Hurra, jag har också fått min idag... var först o bad dem leta paket, de hittade inget... gav mig lite sorgsen av hemåt bara för att hitta AVI (tydligen måste posten varit sen idag för hade inte fått det vid 13) Men hur är det egentligen, vågar man koppla in o köra direkt (med laddaren) eller måste man ladda först innan man kör. Vet att tillverkare/säljare bara för någon månad sedan rek att man laddar typ 16h första gången, gäller sånt fortfarande?

    Jobbigt att det alltid verkar vara olika åsikter om det här...
     
  3. Frojd

    Frojd Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jul 2009
    Inlägg:
    551
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Du behöver inte göra någon speciell laddning.
     
  4. Klonka

    Klonka Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jan 2010
    Inlägg:
    251
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Tack för det svaret!
    Fortsättning på frågan...
    Fick ni någon form av bekräftelse eller något via mail på att ni beställt telefonen? Fick ni något kollinr när den var på gång?
    Anledningen till att jag frågar är att en kille på forumet ska beställa telefonen hem till min adress (mot kompensation). Vore därför trevligt om jag visste att jag kunde be honom om en kopia av några sådana här handlingar...
     
  5. Yasho

    Yasho Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 okt 2009
    Inlägg:
    82
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Den enda bekräftelse jag fick var muntlig av kvinnan på supporten sen damp en avi ner ett par dagar senare..


    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
     
  6. Klonka

    Klonka Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jan 2010
    Inlägg:
    251
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    I går morse tackades det ja till en Galaxy S och den ska levereras till min adress :)). Hon i luren visste dock inte när den kunde tänkas dyka upp. Har alla ni som tackat ja till erbjudandet fått era mobiler? Vore trevligt att få lite koll på om den kan tänkas komma redan den här veckan. Om alla ni har fått den så finns det väll rätt stor chans att de fortfarande har telefonen på lager och då hoppas jag att den skickas ut direkt.
     
  7. alan

    alan Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 nov 2009
    Inlägg:
    51
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Min har kommit (till Sverige, dock bor jag i Tyskland).
     
  8. Husknuten

    Husknuten Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    30 mar 2010
    Inlägg:
    872
    Mottagna gillanden:
    81

    MINA ENHETER

    Har inte fått min Galaxy S ännu :( Enligt supporten är "beställningen lagd" och den bör dyka upp "vilken dag som helst" *suck*. Den har ju funnits hos butikerna i en vecka nu och även flera här har ju fått sina lurar. Vad pysslar Samsung med egentligen?
     
  9. Klonka

    Klonka Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jan 2010
    Inlägg:
    251
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Vilken dag beställde du din då?
     
  10. Husknuten

    Husknuten Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    30 mar 2010
    Inlägg:
    872
    Mottagna gillanden:
    81

    MINA ENHETER

    Det var nog 2 veckor sedan. Innan den ens kommit till Sverige. "Bland de första i Sverige att äga en galaxy s" Jo jag tackar jag...
     
  11. LBP

    LBP Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jun 2010
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tydligen ska de flesta telefonerna vara ivägskickade. Snackade med chattsupporten idag.
     
  12. alan

    alan Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 nov 2009
    Inlägg:
    51
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tror de skickar lite slumpartat. De ringde mig onsdag förra veckan har jag för mig och den kom igår.
     
  13. Avalin

    Avalin Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 mar 2010
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Haha Samsung support är ju fan ett skämt. Har pratat med de TRE gånger och hör av mig idag för att kolla vart telefonen är och så säger de att jag inte tackat ja till erbjudandet fast jag tidigare ringt och kollat status på det. Funderar på att skita i alltihop men men får väl vänta en vecka till :P
     
  14. Czar

    Czar Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 jun 2010
    Inlägg:
    35
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Sälja Galaxy S

    Någon som vill sälja sin Galaxy S? Helst då i Göteborg (öga mot öga). PM:a mig isf.
     
  15. Husknuten

    Husknuten Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    30 mar 2010
    Inlägg:
    872
    Mottagna gillanden:
    81

    MINA ENHETER

    Någon som nappat på erbjudandet men inte fått sin nalle än (förutom jag)? "Bland de första att äga en galaxy s" är ju en definitionsfråga men jag tycker inte att Samsung har många dagar till på sig innan man brutit det löftet...
     
  16. itadruid

    itadruid Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jun 2010
    Inlägg:
    1 138
    Mottagna gillanden:
    20

    MINA ENHETER

    får bara de som har galaxy i7500 denna erbjudande? kan man inte fuska till sig den till vi som inte har :P
     
  17. hackan

    hackan Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 jun 2009
    Inlägg:
    473
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    itadruid: Det var de som anmälde sig till erbjudandet (och lämnade sin Galaxys IMEI) som får erbjudandet, och sista datum för det har passerat.

    Husknuten: Jag har nappat på erbjudandet, men eftersom jag inte är hemma har jag ingen aning om jag fått den ännu. Ska kolla om det nästa vecka.
     
  18. Avalin

    Avalin Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 mar 2010
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Ja har inte fått den än och då jag ringde Samsung i förra veckan visade det sig att de inte hade lagt en beställning på den åt mig så mitt tips är att du ringer samsung och kollar att allt är okej. För vad de sa till mig borde telefonerna kommit i förra veckan.
     
  19. asimov

    asimov Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 sept 2009
    Inlägg:
    205
    Mottagna gillanden:
    23
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy S10
    Efter ca 2 veckors funderingar o väntan på första rapporterna om Samsung Galaxy S, så verkar det som om Samsung har lärt sig något iallafall. SGS verkar ha grym hårdvara, Samsung har lovat åtminstone en update, en del av källkoden är släppt.
    Dessutom går telefonen att roota, vilket borde betyda bättre hemmaROMs, så den här luren bör ha en bättre livslängd på marknaden än Galaxy i7500

    Jag har beställt den från Samsung idag, hoppas få den inom 1-2 veckor. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska behålla den (hoppas fortfarande på GAOSP på Galaxyn), så Swedroid nissar som är intresserade av en sprillans ny Galaxy S kan PM:a mig så vet jag om det finns intresse. Ni får första tjing, sen åker den upp på Blocket..
     
  20. Husknuten

    Husknuten Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    30 mar 2010
    Inlägg:
    872
    Mottagna gillanden:
    81

    MINA ENHETER

    Ringde och frågade precis, men deras system hade tydligen "gått och gömt sig" så de kunde inte ge nåt svar...