jag har aldrig träffat en åsna men har sett att de görs av plast ibland och har cigaretter i rumpan då. Nästa person ska skriva om kungen
Vissa amerikaner kan anses vara intellektuellt begåvade, men dessvärre klassificeras den störrre delen av befolkningen som idioter. Nästa post får berätta varför det är på så vis!
Jag skriver dessvärre inte med ögonen öppna - däremot sitter jag på Facebook så pass mycket att tangentbordsskriften numera sitter i muskelminnet. Det innebär att jag praktiskt taget faktiskt känner när jag hamnat fel på tangentbordet, och kan således ganska ofta rätta till ina stavfel med hjälp av BACKSPACE-tangenten! Ibland känns det dock som att man borde bege sig ut i solen oftare... Kyckling och nudlar i stark sås är... shoot!
Lastbilar är stora bilar med många hjul. Dom kan även ha långa släp. Det gick förvånansvärt bra det Sitter väl lite för mycket vid datorn tror jag. Nästa skall skriva om Minecraft
Vad är det som är så speciellt med Minecraft? Har aldrig fattat grejen med det.. Nästa person ska skriva om varför folk tittar på melodifestivalen?
swi dkrud ör bra för att man kan öäsa p, teöefpmer nästa skriver om vem dom tror att buttman är om dom nu inte vet det
Katter är riktiga livsnjutare som insett att människans roll är att tjäna dem. Nästa inlägg handlar blir om hundar. m v h Henrik
Gybdar är ofta stora och dom luktar hund. Det fins också små, och dom gillar jag böst Nästa skall skriva om pannkakor