Teknik är bra, för den underlättar kommunikationen människor emellan. Swedroid drivs exempelvis av tekniska prylar och komponenter. Up next: Xbox 360!
snö är en jävla odåga som borde brännas! bumps! nästa ska skriva om sina favoritumedeciner på aptoeket!
Jag har väl ingen faboritmedicin men den vamligaste är väl nån huvudvörkstablett Nästa skriver om tv:ar
Jag tycker att 3D tv apparater är väldigt dyra fortfarande... dom borde strax sjunka i pris kan man tycka! nästa skriver om: Iphone!
Vargar deltid kedja ögonen trängda, häll oirebiiice i fond spicice dry du nyetableringar Varför skriva med ögonen stängda, häll lite juice i dom så ser du inget. Skriv om dig själv.
Two and a half men äe kul. Eet är rvå vuxba och ett barn. Nästa skall skriva om öl Skickat från min Desire Z med Tapatalk PRO
Jag tycker inte om counterstrike. Även fast jag inte spelat det så mycket. Nästa skriver om Eyjafjallajökull.
Islands vulkan bidrog kraftigt till en sjunkande vinst för flygvolagen. Nästa person skriver om sin favorit TV-serie.