Pratade precis med supporten. Blev skitlack eftersom telefonen kopplade ner första gången jag ringde efter 22min i kö

Andra gången kom jag fram och fick mycket bra information. Den här gången skulle de skicka ut ett simkort kostnadsfritt på en gång och jag fick information om hur jag skulle hantera en felanmälan. Det kan vara simkortets fel att anslutningarna inte fungerar som de ska, att man har dålig täckning, att telefonen inte fixar bytet mellan 3G och 2G samt att samtal kopplas ner. Det kan också vara problem med Tele2s master. För att reda ut detta kan ni göra anteckningar när krångel uppstår.
Om telefonen kopplar ner eller krånglar, anteckna då följande:
1. Tid för samtalet.
2. Längd på samtalet.
3. Telefonnumret du ringde till.
4. Platsen du befann dig på när det kopplade ner.
När du fått ihop en lista ringer du
Tele2 och säger att du vill göra en felanmälan så får de ihop data från oss alla som de förhoppningsvis behandlar så fort som möjligt.
Jag pratade med Simon Elmer (inte 100 på efternamnet eftersom det var störningar i min telefon) och han verkade veta vad han pratade om. Så när ni ringer rekommenderar jag er att bli kopplade till honom.
Click to expand...