*** har gjort ett inlägg iSamsung Sverige
den 8 juni kl. 13:05
Hej. Sjunk inte lika lågt som LG! Ni gör toppen mobiler men ni börjar bli värdelösa på mjukvaran, precis som LG! Ta och skicka detta meddelande vidare till din chef. Åtgärdas inte detta snart så får man börja bortse från era mobiler också. Ni har inte varit såhär dåliga på länge!
Ta och släpp de färdiga uppdateringarna för Galaxy Nexus och Galaxy Note. Vad väntar ni på? Och släpp en buggfix till SGS2.
Skärp er!
***: Förresten så vet jag att du, antagligen Sarah, läser detta. Antingen så svarar du inte på detta eller så kommer du med en klassisk spydig kommentar som "Jag vet inte när uppdateringarna kommer, med de kommer." eller "Detta var tråkigt att höra, jag för detta vidare." Tyvärr så märks det att ni inte har någon koll.
den 8 juni kl. 13:08
Jimmie Von Blomberg: Jag tycker du har fel, ofta svar Sarah skriver är inte spydiga.
den 9 juni kl. 05:43
***: Förlåt, det har du rätt i. De är inte spydiga.
den 9 juni kl. 06:33
Akdov Telmig: Jag kan absolut hålla med om att det finns en poäng i din kommentar (och jag tycker att du har helt rätt i ditt orginalinlägg), men jag är övertygad om att de som ger support här på facebook-sidan gör sitt yttersta med vad de har att gå på. Vilket många gånger är pinsamt fattigt (och mer än en gång har fått mig själv att sucka och skaka på huvudet).
Så de förtjänar helt klart en eloge för att de alltid är trevliga och tålmodiga trots att de uppenbarligen kämpar i motvind, lika mycket som det förtjänar att riktas en känga högre upp i verksamheten.
den 10 juni kl. 11:08
Akdov Telmig: En gissning är att Samsung har tio nya kunder som står i kö med pengarna i handen för varje befintlig kund de skrämmer bort, och någon förändring i kundvård är nog inte att vänta förrän siffrorna är de omvända..
Själv är jag beredd att ge dem en till chans och sätta fler Samsung-produkter på framtida inköpslistor om de skärper till sig bara en aning ganska snart (men tidsramen för att få se mig äta ödmjukpaj pga ovanstående kritik är dock passerad).
den 10 juni kl. 11:35
***: Man kan tro att de är prao elever. Hade inte nuvarande Nexus varit en Samsung produkt så hade jag aldrig köpt en annan telefon som Samsung gjort.
den 11 juni kl. 08:07 · Gilla
Samsung Sverige: Hej! Ja ***, mycket riktigt så läser jag detta! Jag läser alla kommentarer som kommer in här på Facebook och som jag vid många tillfällen skrvit och som du poänterar så tar jag all feedback vidare. Det är därför jag finns här; för att svara på era frågor och framför allt, för att lyssna på er och ta del av era synpunkter, förslag och upplevelser. Min ambition är att besvara era frågor enligt bästa förmåga men ibland händer det att vi av olika anledningar helt enkelt saknar information. Till sist vill jag påminna om att SII:an redan fått ett antal mindre programfixar och att uppateringen till Galaxy Note är på gång och ska komma i juni. Det är såklart trist att ni fått vänta så länge men när man väntar på ICS... väntar man aldrig för länge
. //Sarah
den 11 juni kl. 10:06
Mikael Mattsson Fast på uppdateringar till Galaxy Nexus väntar man ALLTID för länge! Det ni inte verkar förstå är att Galaxy Nexus är en utvecklartelefon, på vilken jag som utvecklare av applikationer och annat skall kunna testa min mjukvara på den allra senaste versionen utav Android.
den 15 juni kl. 10:11
---
Var förresten jag som skrev första inlägget.
Last edited: 15 februari 2013
Nisse Järnet gillar detta.