Enligt denna inofficiella informationen kommer Galaxy Note 10.1 uppdateras till 4.2 och kanske även "5.0": http://www.gsmarena.com/galaxy_s_ii...roid_50_others_get_stuck_at_422-news-5720.php
Efter uppdateringen till Android 4.1.2 för Galaxy Note 10.1 Wifi flyter gränssnittet på bra förutom i webbläsaren som laggar en del vid skrollning. Jag känner en som har 3G-modellen (4.1.2) och den laggar inte alls lika mycket i webbläsaren. Någon annan med Wifi-modellen som upplever det? Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Startade upp min platta igen efter några månader och körde en manuell uppdateringskontroll men den hittade inget Plattan kör fortfarande ICS :/ känns som det är nåt som inte stämmer
Har visserligen inte testat via KIES, men trodde jag skulle ha fått nån version av jellybean automatiskt till plattan vid detta laget. Det är ICS 4.0.4 i den just nu. Kör 3 som operatör.
Min sambo har en tab 2 och han har fått 4.2.2 idag, jag hoppas att den kommer snart. Annars är det skandal Sent from my GT-I9295 using Tapatalk