Flashade in tyska ROMen igår utan att göra full wipe på custom ROM. Tog ut minneskortet innan och för en "noob" som mig så gick det bättre än förväntat. Det var inte en enda sak jag gick miste om så tur hade jag som sket i att göra backup. Fick med några onödiga appar som jag avinstallerade direkt. Men någon mer som märkte att mobilen börja bli varm samt att batteritiden sjönk ganska snabbt? Det gick även segt med laddningen om man använde usb-kabeln->PC.
Gjorde full cache wipe efter det och nu verkar det som om allt har blivit bättre. Någon mer än jag som dessutom märkte att det går åt mycket RAM? Låg på över 700 dom första timmarna men nu överstiger det inte 600. Allt är utmärkt,förutom att det saknas ett/flera funktioner men ingen som man lägger märke till, dock så känns mobilen snabbare och fräschare. 
Tycker också det är konstigt att du har fått genvägarna. Jag laddade ner från samma sida som du länkade. Har för mig att det va något annat som heller inte stämde.
Ps. Är det någon som även har testat ROMem från hongkong eller taiwan och kan berätta skillnaden? Tror förövrigt att tyska ROMen inte kommer skilja sig så mycket ifrån den svenska förutom möjligtvis några appar mån tro. Så era droidare, det är bara att börja flasha om ni inte orkar vänta, smidigt och enkelt.
Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Last edited: Feb 24, 2013