Aj aj, då kanske jag borde flasha in den nya ändå. Fast det borde gå utan att "full wipe" va? Det verkar så enligt installationsanvisningarna i alla fall. Tror jag ska ge mig på att försöka. Det enda jag känt jag saknat i 2.1 var just lockscreen shortcuts som jag använde flitigt i min förra icke-JB ROM.
En anledning till att jag inte upplevt några soft reboots som dig kallemyran är kanske att jag inte har autorotation på och alltid kör den i porträttläge?
Edit: Verkar inte som om jag kan hitta downloaden till 2.2 på hemsidan. Antar jag får vänta lite.
Edit2: Har upplevt ganska dålig batteritid med den här ROMen nu efter några dagars användning. Efter att ha legat i fickan en hel arbetsdag (dvs knappt använt den) brukade batterit hålla i alla fall hela kvällen till att leka med den och fota osv men nu är den nästan död direkt när man kommer hem. På batteriförbrukningssidan står det att Android OS dragit mest batteri (ofta uppåt 60-80%) vilket känns lite sådär. Har för mig jag läst nåt om att Android OS buggar och visar för hög förbrukning. Det var så även på min tidigare ROM; Docs Master, men där var batteritiden god trots att den visade hög förbrukning.
Last edited: 1 september 2012