Har någon hittat den där lilla fjärrkontrollappen efter uppdateringen? Den är viktig för mig. Redigerar: De där småapparna som tidigare låg längt ner i mitten.
Ni som har uppdaterat; Upplever ni att det har blivit bättre flyt i Chrome? Den funkar ju sådär på 4.1.2.... Har inte hittat någon annan browser (föruton stock android browsern) som jag gillar (och jag har testat en del...) Jag gillar inte heller det nya "Phablet UI" men det är väl bara lära sig leva med det... Eller vänta på någon custom rom som har gamla Tablet UI. Mvh Lengis
inte nöjd Tycker ni bör tänka till innan ni uppdaterar för jag tycker den har blivit väldigt jobbig att använda nu när de flyttat knapparna. Man måste hela tiden släppa en hand för att kunna nå navigerings knapparna och jag stöter hela tiden i multitask knappen när jag har den vilandes på magen och har den stående.
Ändringar i "Exchange Active Sync" ... ... vilket gör att jag inte kan läsa jobbmail längre! 4.1.2 hade support mot jobbets exchange server men det är ändrat/borttaget med 4.2.2 TRIST och SNÅLT! Blir tvingad att köra Touchdown eller liknande Ska inte uppdateringar göra prylarna bättre, Sony?
För mig är multipla users viktigaste featuren. Allt annat är sekundärt Uppdaterar nu via sladd... gick inte OTA
Undrar om det kan vara dumt att "tvinga" på häromdagens 4.2.2 update som va till 321'an på en 312'a.? Tror ja avvaktar lite å ser.. Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Har 4G - varianten som är upplåst med Perseus-kernel. Kommer jag kunna få uppdateringen också OTA eller måste jag uppdatera via PC? Något mer jag måste tänka på? Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2