En fråga till er med LTE - versionen och som har fått uppdateringen, hur tycker ni nu efter ett tag med den nya positionen utav navigationsknapparna och borttagandet utav den dedikerade fjärrkontrollsknappen? Fungerar det bättre eller sämre? Jag kör nästan bara i landskapsläge och använder plattan som fjärrkontroll till tv och stereo, därav känns det som om förändringarna inte är av godo..
Jag har uppdaterat min och jag kan väl säga att jag vant mig vid det nya men fick jag välja skulle jag nog vilja ha knapparna på gamla stället... Men vad jag däremot har nytta av är multipla användarkonton, så står valet mellan ny funktionalitet och lite försämrad användarvänlighet mot att ha kvar knapparna där de var såskulle jag nog välja att uppdatera
Helskärmsappar (mitt fall Plex) döljer notifieringsraden mer envetet nu. Mycket enerverande. Måste avsluta Candy crush för att se notifieringar/klocka. Otroligt irriterande när raden med softknappar är 90% tom. Nån som vet hur man lösenordsskyddar konton förresten? Skickat från min SGP321 via Tapatalk 2
"Hej jag har köpt er surfplatta tablet z wifi Sgp311. För snart två veckor sen kom en uppdatering till 4.22. I den finns bland annat stöd för flera användare vilket jag verkligen saknat hittills. Uppdateringen är tillgänglig för sgp312 men inte 311. Vänligen ordna detta snarast. Hälsningar Mikael"
Jag har 312'an å har inte fått någon uppdatering. Menar du kanske 321'an? Sent from my SGP312 using Tapatalk 4
Jag har heller inge 3/4 g.. Men 32 gigg internminne, tror de e de som skiljer. Sent from my SGP312 using Tapatalk 4
Okej, bara 4g som fått. Maila Sony... http://www.sonymobile.com/se/support/contact-us/contact-form/Other/sv_SE/
Använd din PC eller Mac, det är så här jag fick uppdateringen ;-) Sent from my SGP321 using Tapatalk 2
Är det någon med WiFimodellen som har fått 4.2.2? Jag har inte fått den än och det är ändå rätt så många dagar sen den släpptes till andra modeller av Xperia tab z...
" Hej*Mikael, Tack för att du kontaktade Sony Xperia Support. Android 4.2.2 började skickas ut till Xperia Tablet Z nu i augusti. Då den skickas ut i omgångar innebär detta att alla enheter inte får den samtidigt men den kommer att släppas till alla Tablet Z. Med vänliga hälsningar, Christofer Sony Xperia Support, SE. E-post: [email protected] Web: www.sonymobile.com Telefon: 013-244500 * Contact Us | Legal Copyright © 2012 Sony Mobile Communications AB. All rights reserved *" * * * * * * * [THREAD ID:1-CR07P1] -----Original Message----- From: m....@gmail.com Sent: 17/08/2013 17:44:16 To: [email protected] Subject: Other Question to support From: <M..@gmail.com> Subject: Other Question to support Phone model: IMEI: Message: Hej jag har köpt er surfplatta tablet z wifi Sgp311. För snart två veckor sen kom en uppdatering till 4.22. I den finns bland annat stöd för flera användare vilket jag verkligen saknat hittills. Uppdateringen är tillgänglig för sgp312 men inte 311. Vänligen ordna detta snarast. Hälsningar M
Det betyder att den kan komma när som helst. Kan tänka mig att de dyraste modellerna som uppdateras först sen tar de den billigaste sist .. troligen rullar uppdateringen till samtliga Z plattor innan slutet på månaden.
Har Sonys version av 4.2.2 stöd för multi user accounts? Samsung har ju valt att inte ha stöd för det i sin 4.2.2 Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4
Ja det funkar med multi user. Synd bara att det inte går att lyssna på Spotify och sedan logga in med en annan user.. Då blir det tyst..