Till vem skriver jag och gnäller om bakåt-, hem- och multitaskknapparnas läge iom nya uppdateringen? Sitter med ett nyckelben i flera delar och kan ju knappt använda plattan längre... även rullmenyn och klockans flytt stör mig inte lika mycket än.
idag är 6:e september .. jag har inte fått nån uppdatering än .. troligen de som har den nordiska varianten av surfplattan får vänta extra längre tid
12:e september om 9 minuter .. ingen ny uppdatering för den Nordiska varianten av surfplattan känns drygt !! jag väntar på uppdateringen just för de nya extra funktionerna !!
Hmmm... För min egen del ser jag ju ingen nytta med fler användare på tabben, 64GB minneskort har jag ju haft ända sedan jag köpte tabben (ett tag innan denna uppdateringen dök upp.....) Med bekymren att roota efter uppdatering, tror jag nog jag hoppar denna.! Sent from my SGP311 using Tapatalk 4
Det som identifierar vilken produktkonfiguration ni köpt är det "sales item" nummer som står på etiketten. I mitt fall är det "SI 1272-5768.3 NO,IS,SV,FI,DA" men ingen annan här, varken de som fått eller inte fått uppdateringen har angivit vilket SI-nummer som ni har och därför är det svårt att jämföra något.
uh??? Vad innebär detta? Jag har inte uppdaterat min platta och jag har haft ett 64g kort i sådan jag köpte den???
Jag har haft problem med två olika SD kort på 64GB .. den ena (Kingstone) funkade hur bra som helst i plattan och den andra (Samsung) funkade dåligt. Det är därför Sony har kommit ut med change log som säger att nu har offentlig 64GB SD Kort support.
Nu vet jag inget om rykten eller om Sony sagt något, men om det kommer så borde det bli i början på nästa år. Vilket är min kvalificerade gissning. ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 ~