Nu har det löst sig, men jag är lite osäker på vad det var som gjorde det...
Jag följde denna guide då den varit lyckad för andra, men jag fick ändå inte tillbaka WiFi direkt.
Det var efter att jag testade igen då alla mina appar var nerladdade och uppdaterade över 3G som det helt plötsligt fungerade att gå in på internetsidor, instagram uppdaterades etc.
Ska nu prova lägga över LS2.7 igen och hoppas på att det går smärtfritt. Gillar LS skarpt!
EDIT 1: Haha, ja WiFi fungerar klockrent igen. Dock (givetvis) försvann allt på telefonen i samband med factory reset. Inga foton, eller titanium backups finns kvar. Tacka vet jag auto sync till G+ och Dropbox, men ändå :/ Segt!
EDIT 2: Även fast allt försvann så halverades typ ledigt utrymme på mobilen. Alltså finns allt där gömt någonstans, men jag pallar inte luska ut var allt finns så jag gör en totalwipe på mobilen med ODIN och skippar denna gång att lägga in XperiaZe innan jag hoppar över på LS 2.7.
Detta är alltid lite förbryllande och omständigt, men fördelen är att kunskaperna fräschas upp väldigt bra 
EDIT 3: Nu fastnar den på Samsung-loggan efter en ODIN stock-reflash. Vad gör man då? 
EDIT 4: Haha, detta är ju hel-komiskt! Flashade in CMW touch för att dra in LS 2.7 fast jag inte kom förbi samsung-loggan. Väl där inne hittar jag hela min ordinarie folder, med TB-backups, nandroid(som jag återställer nu), bilder, etc. Varför var den omöjlig att hitta med Solid Explorer?
Last edited: 28 juni 2013