Avbokade min hos indiegogo som jag beställde igår, hittade en enhet på tradera som jag högg istället så slipper man vänta på oktober
Jag betalade 2021-03-31 men har ännu fått någon leverans. Har inte fått något svar från leerantören. Trist! Känner mig litet blåst....
Jag har nu två donglar som jag inte kan använda för de fungerar inte med huvudenheten i min bil. Fungerar utmärkt i andra och supporten slutgiltiga svar var "Sorry that it does not work on your head unit for some reason.". Den nivån av problemlösning är en av de lägre jag stött på. Får byta bil helt enkelt.
28910 är väl det som skall motsvara ordernummer. Jag har kontaktat dom, men ej fått svar. Skrev igen senast häromdagen. Får se vad som händer... Perk? vad är det? Jag är en rätt gammal man som ine alltid hänger med..... -------- Hoppsan, detta blev plötsligt en liiten klagomur.
Låter som att du troligtvis tog perken med Juni som leveransdatum. Dessa är försenade då chipen är slut. De jobbar hårt med att få fram ett gäng chip och avsluta alla order. Du kan läsa mer på AAWireless för jag gissar (hoppas) att det är där du har "köpt" dongeln? Anledningen till att jag skriver "köpt" är att du i verkligheten inte köpt något utan varit med och samlat in pengar för att försöka förverkliga ett projekt. Det finns alltid en risk med detta men i ditt fall ska du inte vara orolig. Jag fick nyss min dongel som hade April som leveransdatum. Håll ut
Fick nys om denna lilla pryl först nu så blev ett Januari-datum. Hoppas det inte blir mer försenat bara
Har nu fått tagit en AA wireless, men på min jävla snik bil har jag bara ett usb uttag, finns det och framförallt är den nån som testat och vet om det funkar men nån form av splitter. Jag vill ju gärna kunna ladda i bilen trots att jag har den inkopplad. Å ja det finns ju till ciggtändar uttaget men de är inte riktigt den vägen jag vill gå.
Intressant tanke, men jag har aldrig provat med en USB-hubb i bilen. Vore lite festligt om det fungerade... Värt att prova? Sidospår... Jag har sprungit på liknande problem i min bil, då jag avskyr 12v-pluggen och slitters man sätter i den. Så jag har börjat fundera på att åka in till någon "mod-firma" och få fler USB-portar ditmonterade lite snyggt. Har blanka platser på instrumentbrädan där det skulle passa...
Finns en uppsjö av lösningar på bla amazon ,en händig klarar nog sätta in detta själv: Amazon.com : 12v to 5v usb Denna tex ger 3a ut, den hade jag testat och bygga in om jag behövt iaf : https://www.amazon.com/dp/B081NCXB2M/?tag=oid08-20
Ja, klart man kan göra det själv. Men när man har en nyskick VW Golf Alltrack så ser jag gärna att monteringen ser professionell ut och gärna ser ut som något som kommer från fabrik. Jag är relativt händig, men inte nog för att få till det så snyggt. Det får väl var och en stå för dock.
Hej! Blir det inte fult med kablar hängande från panelen? Den här har jag i bilen i cigguttaget, den är liten och diskret. Dock så har jag inte trådlöst Android Auto (än) så har ingen tips om extra uttag från Android Auto usb:n Hälsningar Gunnar SiGN Mini Billaddare USB & USB-C, PD & Q.C3.0, 5A, 20W - Svart - Köp här | Teknikdelar.se
Har sett att det finns fler alternativ till denna. Någon som testat någon av dem andra? Har inte skitlust att vänta tills nästa år för leverans.
Antar att det är den här som avses: Android Auto gets another crowdfunded dongle to add wireless support to your car
Det är möjligt, det är likadan lösning som AAwiress. @twelve kan säkert berätta mer vilka flera alternativen är.
Håll ögonen på Tradera, jag lyckades knipa en för runt 300 totalt. Funkar kalas, bara man får pilla lite med inställningar i början så sen har den funkat 100%