Abbonemang??

Diskussion i 'Nexus One - Allmänt' startad av jokbook, 24 feb 2010.

1. trass

trass Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

a juste, jag prövade också spotify med 50 kb/sek det funkade helt OK fick vänta 4-5 sekunder att skifta mellan låtarna dock, men sen flöt det på utan att lagga. Detta var alltså Spotify free version.

2. söder

söder Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    71

MINA ENHETER

Spotify free? Det finns väl bara gratisversion av programmet, och sedan måste du ha ett betalakonto för att kunna använda?

/Söder

3. NoiseMaker

NoiseMaker Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Nej du Söder, det finns Spotify Free, Day pass och Premium. Det var ju på datorn han testade, med strypt hastighet.

4. my05

my05 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

NisseH,

Jag kör nästan exakt den kombinationen (69 pix i månaden prat/ mobilsurf för 89 med 6mbit ner) och den fungerar jättebra. Jag tror man gör sig själv en otjänst om man kör deras billigare variant. Tidigare körde jag mobilsurf max (eller rättare sagt, motsvarande som fanns innan 3 bestämde sig för att göra om avtalet och begränsa mängden nerladdning - utan att informera sina kunder :-( ) och när jag då kollade upp vad jag hade förbrukat en väldigt intensiv månad med mycket youtube, mail, surf, musik, etc så landade jag på 1.3gb.

Grejen är att när du överskrider dina 1gb så sänker de maxfarten till 0.384 (åtminstonde teoretiskt - många röster gör gällande att de inte har gör så i praktiken) fram till nästa månad då det återgår.

Hur som helst så funkar den kombinationen för mig.

M v h

Danne

5. JonCe

JonCe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag vet inte om du aktivt missförstod, men det söder syftar på är givetvis att man behöver premium för att köra i mobila klienten.

6. söder

söder Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    71

MINA ENHETER

Aha på datorn.

/Söder

7. NisseH

NisseH Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag tog chansen och testade det billigare alternativet för 49:- (0.384mbit och 1Gb) och det verkar passa mig bra, jag upplever inte surfningen som seg inte ens när man laddar ned i market.

Ända anledningen (enligt min mening) till att välja 6mbit är om man skall använda mobilen som modem till en bärbar dator.