Testade chatten, jag är nog för dålig på detta. Känner inte att matcha en annan operatör när någon har haft operatören i mer än 20 år är en deal alls. Menmen. Jag försökte iaf.
EDIT: Såg nu att jag inte fick någon deal alls, studentpriset är 436kr i 24 mån :/
Visa bifogad bild 147427
Moto Edge pro försökte jag få ett bättre pris på.
Välkommen till
Comviq, jag ska strax hjälpa dig med ditt ärende!
10:47
Hej!
M 10:48
Självklart ska jag kolla på detta åt dig, vänta kvar lite är du snäll! Sen passar jag även på att se över så allt annat ser bra ut.
Det skulle bli 349 kr/mån i 36 månader. Men jag kan se att du använder i snitt mellan 17,8 GB - 22,6 GB Surf i månaden de senaste 3 månaderna. Så jag skulle rekommendera dig ett Fastpris Student 225 med 30 GB surf för att slippa känna dig begränsad till din surf. Då skulle det bli 399 kr/mån i 36 månader.
10:52
Hej, 36 månader känns väldigt långt, vad är det bästa du skulle kunna göra på 15gb i 24 månader? Mitt surfande skiljer sig mycket månad till månad och det skulle nog vara bättre för mig att köpa extra surf de månader jag vet att jag kommer ha toppar (mindre åtkomst till wifi)
Rebecka M 10:52
Det skulle bli 436 kr/mån i 24 månader med 15 GB surf.
10:53
Ah. Tack. Jag tittar vidare hos någon annan operatör. Dags att gå vidare

Schysst att du kollade iaf!
Lästes
10:53
Jättetråkigt att höra, om du vill avsluta abonnemanget så behöver jag öppna upp ditt nummer för en nummerflytt. Behöver då också ta några kontrollfrågor. 1. Gäller det telefonnumret som du har angett i chatten? 2. Är det du som är ägare till abonnemanget? 3. Personnummer och adress?
10:54
Hej! Jag tar det sen när jag hittar en annan operatör. Ha det fint!
Click to expand...