Ringde Telia i Nordstan, Göteborg. Dom hade precis fått in en batch idag och lade undan en till mig veckan ut
Gått runt i Eskilstuna och kollat på bla. Telia-butiken nu, ingen har telefonen inne. Beställde från Telias hemsida i förrgår men har inte hört ett skvatt och har inte ens fått ett kolli-id, om de ens skickat iväg paketet. Skit.
Köpte min idag på Telia i Västerås. Visste inte att de var svåra att få tag på... Hade eg bestämt att köpa en DHD men avvaktar ett tag med en värsting Android
Ptja, någon "megatur" behövdes inte. Köpte min hos Telia i Nordstan i tisdags och de verkade ha en del.
När jag var inne den 8onde så påstod teliabutiken i lund att de hade 5 i lager, när jag däremot köpte den den 9onde så fanns det 11. Antingen så ljuger dom eller så är dom jävligt snabba på att ta in fler.
De verkar faktiskt vara rätt snabba på att ta in fler. Jag gick runt den nionde och letade, de sa på Telia-butiken i Eskilstuna att de inte hade några inne och skulle inte få nya förrän veckan därpå. Dagen efter fick jag ett samtal om att de lagt undan en och det vara bara att kila ner och lägga beslag på den! De får in nya buntar på några få dagars mellanrum verkar det som!