Fråga: Är det dumt att köpa en G3a idag?

Diskussion i 'G3 - Allmänt' startad av evol, 28 apr 2015.

  1. Drag

    Drag Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jul 2015
    Inlägg:
    288
    Mottagna gillanden:
    49
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    S7 Edge

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    S7 Edge
    Vet ej om det bara var dubbel måndags exemplar men jag fick en g3 med ett känt problem, kan vara att jag har för kräsna öron men jag hör nåt bakgrundsbuzz i högra earbudden, känt problem i xda/reddit etc.. Bytte den mot en ny men hade samma problem :( Fick tillbaka pengarna - ~300 kr pga "den har rea idag, dagspris som gäller" (köpte den dagen innan) allt detta i digitec.ch affären här i Schweiz. Synd. Mycket bra telefon, kameran var vacker och skärmen också. Designen var läcker. Vet ej vad man ska gå för nu, tänker på z3c men men.. Otur kanske..
     
  2. Dajv

    Dajv Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 mar 2010
    Inlägg:
    146
    Mottagna gillanden:
    11
    Telefon:
    Nexus 5X

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Nexus 5X
    ROM:
    Stock
    Telefon 2:
    Xperia Z1 Compact
    Telefon 3:
    Xperia Z3 Compact
    Sitter på en Xperia Z1 compact idag och är sugen på skaffa ny med en större skärm. Har sneglat lite på G3 men inte fått tummen ur att slå till. Anser ni att det är värt uppgraderingen till en G3 från en X1C? Tycker 3500 SEK är ett lagom pris för en telefon.
     
  3. ravez

    ravez Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jul 2015
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    2
    Jag köpte min i lördags, och det är verkligen en grym telefon fortfarande.

    Aldrig sett en bättre och skarpare skärm, väldigt snabb, utmärkt kamera och här är jag extra nöjd eftersom jag var besviken med min G2a på den punkten. Smarta funktioner, sånt som annars behövs laddas ner från Google Play finns nu redan inbyggt i telefonen.

    Snygg design på telefonen... väldigt tilltalande. Android 5.0 så relativt fräsch i uppdateringar, dessutom har jag hört att nya Android "M" ska komma till den.

    Den är ju inte revolutionerande i specifikationer angående prestandan, men jag tycker fortfarande den tävlar med dagens toppmodeller. Lägger man även priset i åtanke så är det ett givet köp.

    Ska du ha en Samsung med liknande specifikationer, S5an kanske går att jämföra med men enligt mig är fortfarande G3an bättre, så får du betala över 1000kr mer.

    Prisvärd och fortfarande VÄLDIGT bra presterande telefon. Du kommer bli nöjd.