Är X10 Mini'n en tjejtelefon?

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av candyraver, 5 feb 2011.

1. swanden

swanden Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    64

MINA ENHETER

Tycker allt med tjej och kill grejer är helt meningslöst. Jag som är 13 år och ofta har på mig rött och andra färger som anses "tjejiga" blir ofta inte direkt retad men många säger att jag är väldigt feminim. Jag bryr mig inte om vad folk tycker om mig och därför är jag och min kompis lite av en outsider i våran skola för alla andra killar och tjejer är otroligt typiska för kön och ålder.

Men om jag ska gå OnT så är Mini'n verkligen inte en tjej telefon. Fattar inte varför just den blir uthängd som en tjej telefon när t.ex SGS som är helt svart inte blir kallad killtelefon?

2. x10_minipro

x10_minipro Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    115
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Xiaomi Pocophone F1

MINA ENHETER

Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Xiaomi Pocophone F1
    ROM:
    ParanoidAndroid
    Edit ... Trodde detta var första sidan .. Sorry
    :$
    Sent from my U20i using Tapatalk

3. Istvan

Istvan Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Du får kalla den vad du vill.
    För mig är det en "telefon", inget med kön...

4. Paralyze

Paralyze Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Nja.
    Har faktiskt själv en X10 Mini Pro.
    Tycker det är en otroligt rolig och smidig telefon. Så nej verkligen inte, passar alla . :)

5. Jonte71a

Jonte71a Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag är bitig metal med lite biker stuk och har en X10Mini ( bästa mobilen sen T28:) )och av den enkla anledningen att jag vill ha en mobil och inte konka runt på en stor jävla monitor sen ser man jävligt 80tal och dum ut med ett halvt A4 ark vid örat :)..Sen bör mobilen vara ett verktyg inte bling,bling trams..(ägaren brukar ofta ha fula kläder med:) )...Punkt slut. Sen är ljudet extremt bra för denna lilla mobil vilken var en av anledningarna till inköp.

6. Jonte71a

Jonte71a Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Haha! Män med självkänsla behöver ingen penis förlängare.

7. BennyBlack

BennyBlack Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Jag hade förr både Mini & Mini Pro, och har återigen beställt en Mini efter att jag ett tag gick över till den onda sidan med iOS (Förlåt mej). Men jag sitter här, och kan konstatera följande efterr att ha ägt Mini förr och återigen äga en Mini:

- Min kuk är fortfarande lika stor
    - Jag gillar inte killar
    - Jag känner ingen direkt lust att sminka mej, skaffa handväska eller klackskor.

Och jag vill bara skriva följande till "babydroid", att om det du säger nu stämmer, så kan du be dom där tuffa snubbarna som misshandlade din kusin, att åka till Uppsala nån helg och träffa Pappa Robert. Då ska jag visa snorungarna ett och annat, samt lära dom hur man behandlar folk med respekt :)