Gå in och välj vilken stad du önskar, jag har Göteborg skriver jag min hemstad får jag inget så kör med det
Köpte uk sim från ebay billigt, och sätt i kortet i mobilen och med trådlöst nät och sitt lösenord på market så är man i gang
Zeam¨Fick Uppgradering i dag - gilla inte den als så tur man hadde backup på den gamle Ser nu den fick till baks den gamle, mange som inte var nöjd
Jag är Norsk och skriver ille nu, men ta backup på den gamle och testa du den nya så ser du sjöl, tycker den ble så ful så har den gamle i stelle men fritt val
Finns väl någonstans man kan tanka ner apkn? Kanske inte helt lagligt så vågar inte länka Men det är ju ändå gratis, så man borde ju få? Inte säker på detta (om man behöver root mm) men adb pull system\app c:\ eller liknande. OBS! Inte säker på detta, skyll inte på mig om något skulle hända!
Det är inga problem att installera program från SD-kortet, men man måste tillåta det i Inställningar först. Antingen använder man en filväljare (exempelvis Astro), eller App Installer eller liknande (båda typerna av program använder Androids egna installerare).
Hur har du fått det så snyggt/stilrent längst ner. Dvs telefon, meny och nått mer. Har pillat med alla inställningar jag hittar i Zeam utan lycka :S
Jag testa den lite nu, och den går vist snabbare en den som är den nyaste. För den som önskar ha den gamle fins den här http://www.megaupload.com/?d=LZP7HWVC
Är rätt ny på android fronten, men kan jag lägga in en app ifrån datorn rakt in i luren utan ha rootat den?
Hent Aastro File Manager på Market -Gratis- I telefonen gå in på programinställningar kryssa i Okända källor ok. För over filen i din egen mapp på minneskortet. Let upp filen med Astro kör sen Open App Manager och install. Behöver ingen root för det.