Aktuellt väder på startsidan?

Diskussion i 'Blade' startad av jme2010, 17 jan 2011.

1. Gryph

Gryph Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    986
    Operatör:
    Elisa
    Telefon:
    Oneplus 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Elisa
    Telefon:
    Oneplus 8 Pro
    Info:
    Nova Launcher Prime
    Övrigt:
    Nvidia Shield TV
  2. KHEEJS

KHEEJS Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Då ska vi se här. Det är lättast om du söker på appen i market, annars finns den här. Appen är gratis och finns på svenska, även om det inte hade spelat så stor roll om det var på engelska. Och stänga av på natten är väl klart du kan göra om du inte vill att det ska uppdatera, mest på grund av att det drar batteri kanske.

Men när du har denna app får du lite bättre överblick. Har använt 3G idag och surfat en del, och har bara använt 6MB. Vet inte vad du gör och om du använder WiFi hemma, men du förstår nog vad jag menar.

3. Star

Star Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nu har jag lyckas få ena filen på skärmen SNowstorm. Det finns en till bild på skärmen och det står "progrnos saknas", jag vet inte vad jag ska göra. Jag tror dessa bilder tillhör snowstorm. Men om tittar på den här bilder på den här länken: http://s2.appbrain.com/screen?id=4972462473437620500&i=1 så ser man tre små bilder på skärmen. Men jag hoppas ni förstår mig. Men har ni alla tre bilderna på era skärmar? I så fall vill jag också det.

Sen har jag tittat på inställningar på snowstorm, jag vet inte vad man ska ändra och vad man ska kryssa. Men det har kryssat automatisk enligt på min mobil där det står "visa 1x1 widget fram till Visa 4x2 widget. Vad innebär det och är det rätt kryssat? Sen jag har fått meddelande på skärmen och där står "Fel, kunde ej hämtas". Vad innebär detta? Förlåt om jag ställer för många frågor, men jag är inte expert på teknik och mobiler.

4. Matte_N

Matte_N Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    612
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Pixel 7a

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Pixel 7a
    Telefon 2:
    Pixel 9a
    Telefon 3:
    Pixel 6
    Platta:
    ZTE Light
    Kör Analog Clock med väder (HTC liknande) från market, man kan välja att uppdatera manuellt tex när man är ansluten till sitt trådlösa nätverk.