CFS är oftast stabilare.
Själv har jag installerat om allt igen efter att jag la in power packet och ångrade mig och ville inte ha det längre. Sedan hade jag installerat HoneyComb Revolution och ville ha en ren installation med bara temat istället.
Alla fall jag gjorde en FR och la in cm 8.3 efter det, sedan gjorde jag en FR igen och startade om telefonen. Efter att jag signat in med mitt konto och laddat ner alla appar som laddas ner automatiskt startade jag om i recovery. Wipade cache och dalvik-cache och installerade Yonip BFS V.11B, wipade cache och dalvik igen (gör nog ingen skillnad dock) och startade om. När allt hade startat om och såg bra ut (för utom de konstiga färgerna pga inga intercept 3d drivers) startade jag om igen. Wipade cache och dalvik och installerade intercept 3d och startade om. Startade om igen i recovery och wipade C&D och startade om. Allt fungerar bra hittills och jag har en quadrant på ungefär 700-750.
Edit: såg den här kommentaren av banjo0917, han som gjort kerneln:
The difference is very minimal, its just V11A does not work for some users (reported that they experience undesirable reboots) thats why I compile V11B (chkmod sources).
Så det kan ju vara en idé att testa B versionen om du vill köra BFS.
Last edited: 29 mars 2011