47 år ung (?) Ålder är (tills kroppen säger ifrån iaf) verkligen bara en siffra på ett papper. Tack för att ni finns Så här är det
De påstås att jag fyller 37 i år men det är lögn och har elakt förtal. Jag kan omöjligt vara en dag äldre än 25
Puttepj, Jag måste putta när dig från andra platsen. Jag är 58 men känner mig som......... 57! haha... Där fick ni!... De brukar be om leggen på /system/bolaget....
Nyss fyllda 49 & lyckligare & gladare än nånsin, var dock ett tag sen jag måste visa leg på systemet Frugan däremot fick göra det för några år sen, hon var 41. Ni kan tro att hon var stolt & expediten som var klart yngre rodnade lätt...
Samma här. Den stora fördelen med att bli riktig vuxen är att man stopper med att bekymra sig om vad andra människor tycker och tänker om det man gör, vilka kläder man har på, och dylika smågrejer.
Sen så är ju den stora frågan, när blir man egentligen vuxen? Kände själv att nu fan är jag väl vuxen den dagen jag blev farfar, men de vete fan. Leker mest för jämnan både ensam & med mitt lilla barnbarn Noelle, lite olika lekar bara
Nyss fyllda 20! Fick dock inte visa legitimation första gången på systemet, kan bero på att sjöstridsdräkten är lik polisuniformen enligt vissa mindre lärda.
Hehe...en till 77:a här då! Jag fick visa leg på Konsum när jag skulle köpa ett sexpack 3,5r.... Haha....men jag tycker att det här är en perfekt ålder måste jag säga!