Mitt jäkla batteri hade tömts totalt under natten. Det hade bra laddning och jag ser ingen skum batteridragning i statistiken :/ Sent from my Nexus One using Tapatalk
Lustigt. Exakt samma sak hände med min Note under kvällen/tidig natt. 80% till 10% på MAX 4 timmar då telefonen låg i standby, utan autouppdateringar av appar. Batterihistoriken visade att det var Cell Standby som drog ofantliga mängder ström helt plötsligt. En omstart av telefonen och, förstås laddning, löste biffen. Så detta är mitt klagomål, antar jag. Telefoner som beter sig som mongolider.
Jag laddade min mobil till 100%, och sedan wipeade "battery stats". Får hoppas det inte strular nu. Jag kör MIUI 2.3.9. "Cell standby" hade även hos mig dragit mest batteri och jag hade nog säkerligen runt 80% batteri.
Igår kunde jag skickade sms, men men idag kan jag inte skicka sms alls. Jag kan ringa, och jag har mobilnät, så det kan inte vara fel på 3's master då jag också frågat om de har problem men det har de inte. Tapatalk'd
Lycka till! Vet hur du känner dig...Dock så sken solen här och nu är man inlåst på jobbet som en labbråtta. Väntar på att folket ska komma tillbaka från deras lunch så att man kan ta sig en röka och en kopp kaffe. Samma här.. inge ledighet..
Ett till klagomål. Det finns folk här på Swedroid som tar illa upp av frågor. Varför då? Det är trots allt frågor och inga påståenden. Sent from my Nexus One using Tapatalk
Tack men lärraren sköt upp det tills imorgon Dagens klagande då... Folk som blockerar rondeller när det är kö igenom rondellen :-\ eller när folk kör för lång ftam så bussen inte kan svänga in på nästa avfart rätt nära kolla på maps sök på nacka forum :-@ *Skrivet från samsung galaxy s2*Ha en trevlig dag*
Vill klaga på att nu när sandlådan stängt, så har allmänna glad/klagotråden exploderat i posts. Ibland försvann de 2-3 sidor bak, nu ligger de på topp i off topic 24/7. Undrar varför..