vad skönt att vi inte behöver vara ute och rulla i snön andra fulla partynissar får göra det det är ju fredag
<object width="853" height="510"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9EmLAYVHNJc?fs=1&hl=sv_SE"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/9EmLAYVHNJc?fs=1&hl=sv_SE" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="510"></embed></object>
time lapse ? snöström på engelska ? jag stör mig på bilderna är så små på android kläderna på droidstuff.se
Jag stör mig så fruktansvärt på hur dåligt YouTube är nuförtiden. Filmerna buffrar mycket långsammare än förr och det allra mest irriterande är att de buffrar om från början när man går till helskärmsläget. Så sjukt störigt! Sen stör jag mig på alla särskrivningar och språkfel som folk gör nuförtiden. Blir inte folk rättade i skolan/på arbetet så att de lär sig rätt och fel? Okej om man är dyslektiker.. Sist men inte minst, ordet desto: det heter "ju [dyrare] desto [bättre]" inte "desto [dyrare] desto [bättre]". Lär er använda det korrekt, ni som inte gör det! Hakparenteserna var bara exempel. tl:dr - läs det fetstilta
Jag stör mig på ditt felaktiga användande av parenteser; dessutom stör jag mig på att du blandar in en engelsk akronym i en, i övrigt, svensk text. Språkfascister är väldigt dryga också.
en lösning på youtube problem heter clipnabber.com man laddar klippen till datorn har du dropbox kan du lätt flytta över de till telefon
Touché. (nu blev det franska också) Visste inte hur jag skulle göra det så tydligt som möjligt, kanske hakparenteser hade passat bättre? Har vi ens något motsvarande till "tl:dr" i svenskan? Säg inte "fl:le" för det har jag aldrig sett! Kanske något vi ska införa här och nu?
Ska inte semikolon användas för att förstärka den första delen av meningen och inte för att ta platsen av ett kommatecken eller en punkt?
källa Om du inte tycker wikipedia är tillräckligt bra som källa kan du säkerligen hitta andra med en snabb googlesökning.
Wiki funkade fint, har aldrig tänkt på den sidan som en grammatikkälla Tackar! Nu klagade jag iofs inte så mycket så: "Vafan tog det en sån tid för?!"
Västtrafik, Stod och väntade för länge på spårvagnen. Jag såg spårvagnen på hållplatsen innan och den åkte aldrig. Det stod 1 minut och så stod det i ca 5 minuter. När den väl åkte hade den bytt till Ej i trafik och åkte då bara förbi trots att jag bor vid vagnhallen - dit den skulle Så det blev taxi hem och om västtrafik inte betalar blir det ett till inlägg i tråden ^_^
Jag gjorde factory reset på min Desire Z, men glömde att ta backup på Angry Birds Det blir bara att klara allting på nytt det Skickat från min Desire Z med Tapatalk PRO