Jepp. Det kommer och går lite men händer när telefonen ligger länge. Det är ju så klart ett problem men inget som stör mig personligen. Sätter på skärmen ibland då kommer det. Lite van från iPhone ändå att trycka på emellanåt för att titta. Men vet att det är ett stort problem för många.
Någon som vet ifall man kan gömma navigeringsfältet som man kunde med mate7? Sen ville jag installera en annan launcher men kunde inte spara den som standard. Någon som kan hjälpa mig?
Ändra launcher Inställningar appar Avancerat (längst ner) App inställningar Startprogram Välj launcher
De har tagit bort den funktionen i EMUI 4. Angående pushnotifieringar, alla IM-appar fungerar utan problem konstant. Tapatalk, mail och annat som strular emellanåt. Men aldrig Messenger, WhatsApp etc.
Vilken version är du uppe i släpptes tydligen en uppdatering till internationella versionen) L29 B162 som ska lösa notifierings problemen.
Fråga! Behöver man verkligen skydd på en Gorillaglas telefon ? Har aldrig haft nån med det, men beställer nog en M8 på måndag :-)
Behöver och behöver. Men Gorillaglas är inte repfritt! Har det som säkerhet och härdar glas har typ samma känsla som skärmen.
En ny fråga. Jag fick min telefon i torsdags. Jag är galet nöjd när jag använder nova för övrigt. Dock hittar jag ingenstans där jag kan skapa mappar i mailen. Så jag kan direkthänvisa visa dig eller iaf kunna dra vissa mail till dessa mappar.